Left Side Bar Closing Every Time I do Something

  • Uppfært
  • Lokið
App:
Web app
Support Team
  • Under review

It is normal behavior to spare space for your planner.

Kind regards,

Dariusz from Weekplan

DanPageau

It's really bugging me. I thought the idea was to schedule your tasks.

I'm spending all of my time reopening the left bar.

Aymeric
Quote from DanPageau

It's really bugging me. I thought the idea was to schedule your tasks.

I'm spending all of my time reopening the left bar.

Oh you are talking about the sidebar, not the left navigation menu.

What is an action that triggers the closing of the sidebar?

mattsmed

Aymeric - can you please contact me matthewjsmed@gmail.com ? I need assistance about my latest bill.  I am friends with Dan Pageau - he is the one who referred me to your product and I cannot get in touch with you.  Please can you contact me?

Support Team

Hi mattsmed,

What's your problem with your latest bill?

mattsmed
Quote from Support Team

Hi mattsmed,

What's your problem with your latest bill?

I was charged for 3 different licenses.  420$.  My last year payment for 1 year, I believe was $103.

I did not realize my card was still on file, and i did not use weekplan last year very much past the first month only.  I have an e-mail from Aymeric to prove this.  I would like this reduced or refunded, if possible.  Thanks :)

DanPageau
Quote from Aymeric

Oh you are talking about the sidebar, not the left navigation menu.

What is an action that triggers the closing of the sidebar?

1 I use the High Impact Task list by objectives to schedule. After I edit any task the sidebar closes. 

Then I have to click to reopen the High Impact task list and click again on objectives.

It's making hard to schedule my tasks and do work. 

2 Also, it would be helpful the High impact list had an option to open in the larger middle section to be able to drag tasks from the inbox into the High Impact task list. 

Support Team

You are right, we charged you for two subscriptions as there was a bug in our system some time ago. Of course we will refund money for that extra subscription. Sorry for inconvenience.

Support Team

Amount for duplicated subscription has been refunded. We are sorry for that. You have still active subscription so if you are not using Weekplan anymore please cancel it otherwise you would be charged again next year.

You can cancel your subscription in account settings.

mattsmed
Quote from Support Team

Amount for duplicated subscription has been refunded. We are sorry for that. You have still active subscription so if you are not using Weekplan anymore please cancel it otherwise you would be charged again next year.

You can cancel your subscription in account settings.

I did not yet receive the refund.  Can you please contact me?  I was charged for a total of 2 extra licenses.

Please see image.

This is for the VISA ending in *7879

Please contact me if you need more information


Thanks,

Matthew

matthewjsmed@gmail.com

1 (604) 255-7434 - Canada